jueves, 25 de noviembre de 2010

        M A R E

Avui  mare he vist l’ocell,
l’ocell de la lluna blanca
recordo que m’explicaves
coses da ell
i jo et mirava embadalida
sentin  les teves paraules         

                                                       eren per a mi, pinzellades de cel
                                                       i veure les teves mans  
                                                      desprenent efluvis  de colors
                                                       i els teus ulls, pensaments
                                                      de pluges arriscades
                                                      i l’ametller, ai mare l’ametller
                                                      era la meva neu ensucrada  
                                                      i quantes  i quantes històries
                                                     d’aventures mes
                                                     em vas fer veure el pont
                                                     on baixaven les aigües 
                                                     i se fonien dins el mar
                                                     per cercar els corals de plata
                                                     i quan em deies que  jo anava
                                                     al costat de l’estel pel camí
                                                    de les fulles blaves
                                                           Ai mare”
                                                    però un dia la  l’estel et va
                                                    donar la ma fins arribar
                                                    a la vall del llessamí
                                                   on tantes vegades em vas dir .
                                                   que era la teva casa somniada.

                                                   Avui mare he vist l’ocell
                                                   l’ocell de la lluna blanca

2 comentarios:

  1. finalment has posat l'edifici Vela, i la foto és molt adient amb la poesia que has escrit
    Bona nit i demà serà un altre dia

    ResponderEliminar